Tieto pravidlá a benefity sa vzťahujú na klub spoločnosti s.Oliver Slovakia, so sídlom Vajanského nábrežie 5, 811 02 Bratislava, IČO: 35860685 („s.Oliver“). Klub Comma a predajne tejto značky spravuje spoločnosť s.Oliver Slovakia, s.r.o.
Zľavy
Každý Váš nákup, pri ktorom použijete klubovú kartu, Vás posúva do vyššej zľavovej hladiny v klube Comma. Táto zľavová hladina sa odvíja od celkovej minutej čiastky v € vo všetkých predajniach Comma začlenených do tohto klubu. Neplatí pre nákupy na e-shope comma.eu.
Pri nákupe na Slovensku je za každé 1 € obratu na klubovej karte pripísaných 25 bodov do klubového konta Comma
Zľavové hladiny
5% Táto zľava platí pri celkovom minimálnom obrate 200 € (5 000 bodov) vo všetkých obchodoch Comma začlenených do klubu. Táto zľava je trvalá a máte na ňu nárok po celý čas svojho členstva v klube Comma.
10% Táto zľava platí pri celkovom minimálnom obrate 1 400 € (35 000 bodov). Po dosiahnutí tejto hranice je táto zľava je trvalá a máte na ňu nárok po celý čas svojho členstva v klube Comma.
15% Táto zľava platí pri celkovom minimálnom obrate 2 400 € (60 000 bodov). Po dosiahnutí tejto hranice je táto zľava je trvalá a máte na ňu nárok po celý čas svojho členstva v klube Comma.
Zľavy sa nesčítajú s inými akciami, ktoré práve prebiehajú na obchodoch Comma.
Kartu člena klubu Comma nie je možné použiť pri nákupe poukazov Comma. Kartu člena klubu Comma možno použiť pri platení prostredníctvom poukazov Comma, výsledná cena nákupu vrátane zľavy musí prevyšovať hodnotu poukazu.
Karta člena klubu Comma je prenosná len pri nákupe tovaru – na kartu možno zaznamenať nákup akoukoľvek osobou. Karta člena klubu Comma však nie je prenosná pri uplatnení zľavy, zľavovej poukážky ani iného benefitu či výhry (pozri nižšie ods. 3 Benefity). Benefity je oprávnený(á) uplatniť len zaregistrovaný(á) člen(ka) klubu Comma, majiteľ(k) karty. Spoločnosť s.Oliver Slovakia, s.r.o. si vyhradzuje právo, nie však povinnosť, overiť totožnosť majiteľa karty na tento účel. Ak zľavu uplatnila iná osoba, ako je člen klubu Comma (majiteľ karty), spoločnosť s.Oliver Slovakia, s.r.o. nenesie zodpovednosť za takéto uplatnenie a benefity uplatnené týmto spôsobom už nie je možné znova uplatniť.
Na kartu člena klubu Comma nie je možné čerpať zľavu v prípade nákupu poškodeného tovaru, ktorý je označený ako poškodený a už sa predáva so zľavou.
Spoločnosť s.Oliver Slovakia, s.r.o. si vyhradzuje možnosť automaticky organizovať časovo a zľavovo obmedzené akcie (narodeniny atď.), ktoré sú nastavené na základe údajov vyplnených v registračných formulároch.
Benefity
Každá finančná transakcia s členskou kartou v zákazníckom klube Comma sa boduje. Štandardne za 1 € útraty získava člen/ka 25 bodov. Každý bod má vždy platnosť jeden rok od jeho vygenerovania. Pokiaľ v tomto období nebol z bodu vygenerovaný benefit, takýto bod zaniká.
Benefity čerpá člen/ka klubu Comma na základe bodov, ktoré sú spojené s jeho/jej nákupmi a aktivitou v rámci klubu Comma: Benefity môžu byť v systéme zákazníckeho klubu vygenerované automaticky na základe dosiahnutých bodov (viď vyššie), prípadne manuálne členom klubu cez internetové rozhranie klubu Comma (klub.comma.sk). Benefitom sa rozumie napríklad finančná poukážka (10 € za každých 8 000 bodov), zľava, darček, atď. Pokiaľ nie je uvedené inak, benefity sú distribuované elektronicky (najčastejšie formou SMS a e-mailu).
Platnosť elektronických benefitov je dva mesiace od ich vystavenia. Ponuka benefitov platí vždy do vyčerpania zásob a benefity nie je možné spätne vyžadovať ani požadovať za ne finančnú náhradu. Nárok na čerpanie bodov a benefitov zaniká spolu s ukončením členstva v klube Comma.
Spol. s.Oliver Slovakia s.r.o. si vyhradzuje právo organizovať časovo obmedzené akcie, v rámci ktorých bude pripisovať členom klubu body za finančné transakcie s určitým bodovým zvýhodnením.
Komunikácia s členmi klubu Comma SK
Komunikácia s členmi klubu Comma prebieha hlavne prostredníctvom e-mailov (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.) a SMS na e-mailové adresy a telefónne čísla, ktoré člen/ka vyplnil/a v registračnom formulári. Comma si vyhradzuje právo členov klubu informovať hlavne o:
Privítanie v klube Comma a posielanie prístupového hesla do internetového rozhrania
Prechodoch medzi zľavovými hladinami
Pripisovaniu extra bodov v prospech člena/ky
Časovo obmedzených akciách pre členov klubu Comma
Klub Comma môže poslať členovi/ke klubu SMS, na ktorú je možné, v prípade záujmu, odpovedať. Cena takejto SMS je zhodná s cenou štandardnej SMS podľa Vášho platného tarifu.
Odhlásenie sa z klubu Comma
Z prijímania newslettrov z klubu Comma je možné sa odhlásiť pomocou odhlasovacieho formuláru v päte e-mailu zasielaného z This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., alebo prostredníctvom odkazu na internetovom rozhraní klubu Comma. Z členstva v klube Comma sa možno trvale odhlásiť pomocou emailu zaslaného na This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. Zrušením členstva v klube stráca člen/ka nárok na zľavy vyplývajúce z členstva v klube a všetky nevyčerpané body pre výber benefitov.
Klub Comma si vyhradzuje právo odhlásiť z klubu Comma člena/ku, ktorý/á do registračného formulára uviedol/la zámerne nepravdivé alebo nepresné údaje, a to hlavne osobné a kontaktné údaje.
Všeobecné podmienky a ochrana osobných údajov
Spoločnosť s.Oliver Slovakia, s.r.o. si vyhradzuje právo na zmenu pravidiel klubu Comma alebo zrušenie klubu bez predchádzajúceho upozornenia.
Člen(ka) svojím členstvom v klube súhlasí s tým, že bude pravidelne prostredníctvom SMS a e-mailu informovaný(á) o počte získaných bodov, odmenách a ostatných klubových aktivitách.
Člen(ka) klubu Comma svojím podpisom ďalej
potvrdil(a), že v prihláške sú uvedené správne kontaktné údaje;
poskytol(a) spoločnosti Comma ako prevádzkovateľovi výslovný súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov v rozsahu uvedenom v prihláške, a to po obdobie trvania členstva v klube Comma, prípadne do ukončenia činnosti tohto klubu;
potvrdil(a), že sa zoznámil(a) so všetkými svojimi právami ako dotknutej osoby uvedenými v samostatnej časti – poučení o spracúvaní osobných údajov.
Ak člen(ka) klubu Comma stratí kartu klubu Comma, ak je mu (jej) karta odcudzená alebo ak bude požadovať oznámenie čísla karty, spoločnosť s.Oliver Slovakia, s.r.o. je ako prevádzkovateľ oprávnená požadovať doklad totožnosti člena (členky) klubu Comma uvedením najmenej 2 identifikačných údajov podľa požiadavky spoločnosti s.Oliver Slovakia, s.r.o.
Členovia klubu Comma berú na vedomie, že ak odvolajú svoj súhlas so spracúvaním osobných údajov, spoločnosť s.Oliver Slovakia, s.r.o. im už nebude môcť poskytovať výhody spojené s členstvom v klube Comma a ich členstvo bude bez zbytočného odkladu ukončené. Rovnako ako v prípade odhlásenia sa z klubu Comma nie je (bývalé) členstvo v klube následne možné uplatniť či potvrdiť, pretože spoločnosť s.Oliver Slovakia, s.r.o. všetky osobné údaje bývalých členov klubu Comma zlikviduje, ak nebudú iné právne dôvody na ich ďalšie spracúvanie.